Interim ManagementBusiness TransformationStrategy Execution
Supply Chain ExecutionImplementation ServicesData Analytics

Business Process Transformation


Significante veranderingen en verstoringen in bekende en alom toegepaste bedrijfsprocessen komen tegenwoordig beduidend vaker voor. Meer dan ooit blijkt verandering de grootste constante te zijn. Met een groeiende reikwijdte en enorme impact zal dit binnenkort een sterke invloed hebben, en tot op zekere hoogte zelfs een einde maken aan de manier waarop we vandaag zaken doen. Wil men verdere groei of bestaande marktpositie beschermen binnen deze hyperconcurrentiele en sterk veranderende markt, dan dienen alle aspecten van het bedrijfsproces tegen het licht te worden gehouden; bij de introductie van nieuwe concepten en technologie, het veranderlijk klantgedrag en verwachtingen, nieuwe instrumenten om onze doelgroep te identificeren en te benaderen, noem maar op.

Het is inderdaad veilig te stellen dat beduidende veranderingen staan te gebeuren en op dit fenomeen te anticiperen om adequaat plannen toe te laten en te realiseren. Hoewel dit langzamerhand een algemeen aanvaarde opvatting wordt, zijn velen onder ons nog steeds terughoudend om verandering te initialiseren. Verandering biedt echter ook kansen en er is altijd iets waardevols dat kan worden afgeleid uit nieuwe uitdagingen. Bedrijven dienen met open vizier nieuwe ontwikkelingen op te volgen en te aanvaarden dat de digitale transformatie niet iets is dat van de een op de andere dag gebeurt. Het beïnvloedt binnen afzienbare tijd zo goed als alle factoren en processen binnen het bedrijf waar zij die verkiezen het te negeren op zijn zachtst uitgedrukt al gauw een grote uitdaging tegemoet gaan.

Omnichannel Retail
SAP LE/SCM
Δ